donderdag 19 april 2012

Hoelahoepen!


Vandaag zat ik eens te denken, en ineens bedacht ik me een leuk onderwerp!
Hoelahoepen!
Hoelahoepen zou goed moeten werken voor een slankere taille en en strakkere buik.
Eh... grapje zeker? Ja, dat was mijn eerste reactie ook, en dat zullen vast wel meer
mensen denken. Maar voor de grap heb ik eens een professionele hoelahoep besteld
en het een beetje getest... en wat denk je? Het helpt nog goed ook!
Ik doe er nu zo'n 2 à 3 weken aan en ik merk echt dat m'n taille wat dunner is en de
bovenkant van mijn buik is wat strakker.

Zijn er nog meer mensen die hier al ervaring mee hebben?
En zijn er mensen die het overwegen dit ook eens te proberen?


3 opmerkingen:

Rachelle zei

Haha aparte manier om een slanke taile te krijgen =]! Vroeger deed ik dit zo vaak hé =D!

xx JWZ =]!

Anoniem zei

Superleuk, misschien heb ik die van vroeger nog wel x) Ik volg je! (:

Jessica* zei

haha, ik weet wel, dat een echte professionele hoop bedoeld voor fitness beter helpt dan een kinderhoepel, even dat jullie dat weten:)

xxx