dinsdag 24 april 2012

Hobbytime

De laatste tijd wordt het weer íets beter zo af en toe. Dat is voor mij een teken om weer wat te gaan doen met mijn hobby's. Ik ben een vrij creatief type dus ik doe vooral dingen zoals tekenen en fotograferen. Oh jaaa , bakken vind ik ook leuk. Ik heb net nog een cake gemaakt met mijn vriend! Nomnomnom!

 Hier wat foto's!










                                                             
Mijn moeilijkste tekening tot nu toe









Oh =3 , en wat is hij lekker!



7 opmerkingen:

Luna zei

Hallo! Ik zag dat je me volgde op mijn blog, dankjewel ;D. Wat heb je een mooie blog! X

Anoniem zei

wat een mooie tekeningen!
liefs x

Romy zei

Wauw je kan erg mooi tekenen!

xx

Charlotte zei

Wauw wat een prachtige tekeningen!xxx

Anoniem zei

wauw jij kan echt mooi tekenen ! ik ga je volgen! x

Jessica* zei

@priscilla : dankje meis! ik volg jou ook, je hebt een mooi profiel!

Rowan - Rebels maar Romantisch zei

Wauw, erg knap getekend zeg!

Liefs