donderdag 26 april 2012

50/50 !

Na heel wat blogs gelezen te hebben over beauty en fashion, bedacht ik me zomaar ineens een interessant onderwerp voor vandaag! (meerdere onderwerpen verzinnen voor één dag is niet echt mijn sterkste punt helaas...) Het grootste deel van de tijd loop ik in een heel zorgvuldig uitgezochte outfit, (ja ik heb écht dagen dat ik me vijf keer verkleed omdat ik simpelweg niet weet wat ik die dag aanmoet) heb ik make-up op en soms, als ik een goede bui heb en weinig hoef te lopen, heb ik ook nog hakken aan van 15 centimeter hoog. Maar daarnaast heb ik ook wel eens mijn dagen dat ik nergens persé heen moet. Dan loop ik het liefste de hele dag met mijn trainingsbroek aan en daarboven een comfortabel shirt. Maar dat niet alleen. Het ene moment ben ik druk bezig met leuke accessoires en kleding zoeken op webwinkels , en het andere moment (dan ben ik meestal bij mijn vriend) zit ik achter de computer of de Xbox een spel te spelen.

Dus! Nu vroeg ik me af, zijn er meer meiden die ook net als ik haar dagen hebben dat ze zomaar wat kleding bij elkaar rapen en een spel gaan spelen?



Liefs <3

11 opmerkingen:

Elana zei

Haha, wat grappig. Ik denk elke dag wel na over wat ik aandoe (zelfs als ik ga sporten,haha) maar ga dan net zo lief de hele dag met mn vriendje op de bank hangen ;)
Liefs,
xx

Sofie zei

Haha, grappig, af en toe heb ik ook daagjes dat ik gewoon hele dag in mijn pyjama de Sims ga spelen ;). Kus.

Bo zei

Sluit me aan bij Sofie haha!

Malou zei

Haha, wat een leuk artikel!

Floor en Luna zei

Dankjewel voor je 2 lieve reacties ! Ja erg herkenbaar dit ;)

XXX

Romy zei

Eigenlijk speel ik nooit een spel, vind het niet zo leuk, een paar jaar geleden vond ik wel een of ander spel heel leuk maar nu nee.. niet echt meer. Ik computer ook steeds minder haha.

xxxx

ourstyleandstuff zei

haha ik herken mezelf er wel in, zit het liefst op zondag lekker in m'n pyjama xxx

Janne zei

Leuk artikel! x

Anoniem zei

Hihi wat een leuk artikel! Liefs,xx

Veere zei

Leuk artikel! Ik sluit me ook aan bij Sofie, ik kan ook hele dagen in mijn pyjama rondhangen! :D Liefs

pauline zei

heel herkenbaar, ik ben ook vaak heel wispelturig en vind heel veel verschillende dingen leuk. niks mis mee toch? (: