zaterdag 28 april 2012

koninginnenacht!

Alweer even niet gepost... sorry! Afgelopen tijd heb ik wat dingen voor school moeten doen en heb ik op mijn werk ook weer wat uurtjes meegedraaid, dus even samengevat: helaas geen tijd voor een nieuwe post! Maar ik heb wel een leuk onderwerp. Morgen avond (de nacht van zondag op maandag) is het koninginnenacht. Ik ga dan met een groepje vrienden gezellig stappen. Er zijn vast nog wel meer mensen die dat gaan doen. Nu vroeg ik me af, ik ben dan natuurlijk zo iemand die probeert zo iets leuks en passend mogelijk aan te doen die avond/nacht. Op het moment ben ik dus nog druk aan het twijfelen en passen (ja, net als in mijn vorige posts, honderden keren verkleden, haha!) voor wat ik aan ga doen morgenavond. Als mijn camera meewerkt en ik er tijd voor heb, zal ik wel een foto van mijn koninginnenacht-outfit uploaden in volgende post. Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar een beetje naturel (gewoon een chique rok en panty met erop een leuk shirt en een vest) met daarop een oranje sjaal en natuurlijk oranje nagels.

Wat doen jullie met jullie outfit als je naar koninginnenacht/dag gaat of zou gaan?


xxxxxx

5 opmerkingen:

Melanie zei

Heel veel plezier!!
ik ga niks doen die dag hihi
xxx

Unknown zei

Veel plezier! Ik heb net een winactie online gezet waar jee een beauty pakket ter waarde van 30,97 kan winnen! http://maximesieta.wordpress.com/2012/04/29/webshoptip-time4beauty/#more-954

xoxo

Malou zei

Ik heb nog geen plannen eigenlijk..
Veel plezier!

Rachelle zei

Leuk dat je hier een post over maakt haha! Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als jou! Ik weet ook niet wat ik aan ga doen. Ik wilde een oranje shirt van de H&M aandoen, maar die is zo zomers dat ik het onwijs koud ga krijgen! Dat idee van die rok en panty klinkt dan wat beter =P. Succes met je outfit en ik zie je vanavond dan wel ^^!

xxx !

Noah zei

Hee! Leuke blog! Elkaar volgen?
X Noah
www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com