maandag 30 april 2012

koninginnenacht verslag

Afgelopen nacht ben ik uitgegaan met mijn vriend en mijn oude vriendengroep! In mijn afgelopen post kon je al lezen dat ik druk bezig was met het kiezen van een outfit, dus ik ga je nu even alles vertellen. Om drie uur 's middags hebben we verzameld bij een metrostation en zijn we met zijn allen de stad in gegaan om wat leuke (en ook lekkere!) inkopen te doen voor die namiddag en avond/nacht. Daarna hebben we nog gezellig wat gedronken bij iemand thuis en daarna zijn we allemaal om een uur of tien/half elf richting stadhuisplein vertrokken. Het was die avond vrij gezellig, op wat vervelende kleine gebeurtenissen na... maar dat laat ik zowiezo niet mijn avond met mijn vrienden en vriend verzieken! Máár... jullie zijn vast wel (hoop ik, hihi) een beetje nieuwsgierig naar wat voor een outfit ik uiteindelijk uitgekozen heb.


Ik dacht dat het heel wat tijd zou kosten om wat uit te kiezen, maar toen ik mijn oude oranje shirtje met de leeuw erop zag, wist ik dus meteen wat ik erbij aan zou trekken! Eigenlijk is het een zeer simpele maar toch leuke en sierlijke outfit. Het enige wat ik uitgekozen heb, is het shirt, een panty, een rokje, de grijze schoenen en een oranje boa. Ik zat erover te twijfelen of ik hakken aan zou doen, maar ik heb één keer hakken aangedaan tijdens het uitgaan. En geloof me, één uurtje is dat leuk, maar de volgende 4 uur niet meer... 
Maar goed! dit was het dan, wat vinden jullie van mijn koninginnenacht outfit?

Liefs! xxxx

7 opmerkingen:

Rachelle zei

Je outfit was super gisteravond ^^! Leuke post <3! Jammer dat we zijn vergeten samen een foto te maken =O!

xxx!

Puck zei

wat een leuke outfit! hopelijk heb je het leuk gehad. :)

ik volg je met GFC, zou je hetzelfde willen doen? :) xxxxx

Evi zei

leuke blog heb je, ik volg je nu. zou je hetzelfde willen doen??
http://myfashionobsession-evi.blogspot.com/

Charlotte zei

superleuk!xx

Precious Isla zei

heyya! i just found your blog,such a nice :) wanna follow each other,.

http://preciouslovestyle.blogspot.com/

sofiexx zei

leuk :)

Unknown zei

Ziet er leuk uit!

Wil je elkar volgen? LAat maar weten.

XX Tali
http://hersecondskintali.blogspot.com/