donderdag 17 mei 2012

zelfbruiners

Het begint weer zomer te worden en dan willen er veel mensen (vooral vrouwen) bruin uitzien. Maar helaas zijn er veel mensen, net als ik dus, die er weken over doen om een mooi bruin kleurtje te krijgen. Gelukkig is er een oplossing om snel wat bruiner te worden. Zelfbruiner! voor gelegenheden of voor het begin van de zomer gebruik ik het ook wel eens. Op het moment gebruik ik Sublime Bronze van L'oreal. Tot nu toe vind ik dit een van de fijnste die ik ooit gebruikt heb, want hij heeft een bruine kleur waardoor je ziet waar je geweest bent en hij trekt snel in waardoor je niet lang hoeft te wachten met een broek of ander kledingstuk aan te trekken. 



Ik kan wel twee minpunten vinden helaas, ze zijn niet persé erg.. maar toch, minpunten zijn altijd vervelend. Ten eerste de ergste, de zelfbruiner is niet erg goedkoop.Ik heb hem een tijdje terug voor 14,49 euro gekocht. Niet fijn voor mensen die niet veel uit kunnen geven. Ten tweede, hij ruikt niet lekker. Elke keer als ik de fles open maak denk ik gelijk, blegh... wat een chemische lucht! Er zijn genoeg zelfbruiners met een fijn geurtje, dus ook voor deze prijs had dat er voor mij wel bij gemogen. Wat vinden jullie van zelfbruinen?

13 opmerkingen:

pauline zei

ik gebruik het alleen af en toe op mijn benen,
omdat natuurlijk bruin worden er toch mooier uitziet.
maar ik moet toegeven, het is wel heel handig!
xliefs

Puck zei

ziet er goed uit, maar ik gebruik er geen. xxx

Malou zei

Klinkt goed, zelf gebruik ik het nooit.

ourstyleandstuff zei

klinkt goed, ik wordt zelf ook niet zo snel bruin maar ik durf eigelijk geen zelfbruiner te gebruiken want ik ben bang dat ik heel erg uitschiet

Lyanne zei

Klinkt erg goed!

Roos zei

Heel tof artikel! Ik heb zelf nog nooit zelfbruiner gebruikt... ;D

Pauline | The Gapeseed zei

Eerlijk gezegd maak ik me nooit zo druk om bruin worden, het boeit me niet echt. :)

Anoniem zei

Ik gebruik het soms, alleen dan krijg ik overal vlekken, echt heel erg lelijk! ik volg je volg je terug? X


http://wantedenchanted.blogspot.com/

Littlefashiolista zei

Je hebt echt een super leuke blog!
Ik volg je <3

Bo zei

Ik gebruik er geen,maar deze ziet er goed uit! Ik volg je, volg je terug?

Kim ♥ zei

Super! Ik denk dat ik die maar eens ga kopen... Ik was namenlijk op zoek naar een goede (: Leuke blog heb je, en ik volg je nu! Xxx

Zusjes in Paradijs zei

Ik ben verslaafd aan zelfbruiner, minstens twee keer per week smeren :) Deze heb ik laatst op gemaakt, en vond hem heel fijn omdat hij een bruine kleur gaf zodat je hem zo egaal mogelijk kan aanbrengen en het er dus niet te nep uitziet! Jammer genoeg kan ik deze nergens meer vinden hier in de buurt :(

Bodil Loïs Huisman zei

Ik heb het wel eens gedaan toen ik last minute voor mijn gala mooie bruine benen wilde hebben. Ik vind het een prima manier om even bij te kleuren maar het is niet een product wat ik met regelmaat zou gebruiken. Leuke review :).

LOVE BO,
PurePreciousPerfection.blogspot.com